Договір публічної оферти про туристичне обслуговування
Документ, положення якого викладені нижче по тексту, є публічною пропозицією (офертою) та публічним договором у електронній формі.
Дана публічна оферта адресована всім фізичним та юридичним особам (агентам), що бажають скористатися послугою і мають технічну можливість одержання послуги. Згідно із положеннями ст.ст. 633, 641 Цивільного кодексу України умови публічної оферти та публічного договору є однаковими для всіх Замовників (Замовників).
У відповідності до ч.2 ст.642 Цивільного кодексу України та ч.6 ст.11 Закону України «Про електронну комерцію», відповідь Замовників, яким адресована пропозиція укласти цей договір, про її прийняття (акцепт) надається шляхом вчинення дій, що вважаються прийняттям пропозиції укласти електронний договір. Зміст таких дій роз'яснено в тексті публічного договору. Даний публічний договір укладається вчиненням конклюдентних дій і не передбачає його підписання сторонами.
Умови договору викладені нижче. Політика конфіденційності регулює особливості обробки Замовником персональних даних Замовників. Ознайомитися із положеннями Політики конфіденційності можна за посиланням. Політика конфіденційності є невід’ємною частиною договору.
ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР НА ТУРИСТИЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
Товариство з обмеженою відповідальністю «Туристична компанія «ЗАГОР’Є», Україна, 04074, м. Київ, вул., Вишгородська, буд. 21, Ліцензія на туроператорську діяльність серії АГ №580648, видана Державним агентством України з туризму та курортів 21 жовтня 2011 року, Сертифікат на право продажу авіаційних перевезень №АП0064 від 8 червня 2019 року, код IATA 72-3 2048 5 (далі – «Виконавець») з однієї сторони, безпосередньо, або через агента, або як агент пропонує (публічна оферта) фізичній особі та/або юридичній особі – агенту («Замовник»), в подальшому разом – Сторони, а кожен окремо – Сторона, укласти Публічний договір на туристичне обслуговування (далі – «Договір») на наступних умовах:
1. ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ
1.1. Публічна оферта (договір) – пропозиція Виконавця, адресована будь-якій фізичній та/або юридичній особі, у відповідності зі статтею 633 Цивільного кодексу України, укласти з ним публічний договір на туристичне обслуговування.
1.2. Акцепт – повна й безумовна згода Замовника на укладення даного Договору на умовах, визначених даним Договором шляхом вчинення дій, що вважаються прийняттям пропозиції укласти електронний договір. Зміст таких дій роз'яснено в Договорі.
1.3. Виконавець – Товариство з обмеженою відповідальністю «Туристична компанія «ЗАГОР’Є», код ЄДРПОУ 30861051, яке може виступати в якості туроператора чи туристичного агента, в залежності від конкретного обслуговування чи послуги, яких потребує Замовник.
1.4. Замовник:
1.4.1. турист - особа, яка здійснює подорож по Україні або до іншої країни з не забороненою законом країни перебування метою на термін від 24 годин до одного року без здійснення будь-якої оплачуваної діяльності та із зобов'язанням залишити країну або місце перебування в зазначений термін (чи інша особа відповідно до актуального визначення у Законі України «Про туризм»), або
1.4.2. агент – представник туриста, який від його імені та за рахунок туриста замовляє туристичне обслуговування, та/або
1.4.3. спонсор – власник банківської картки, якою оплачено за туристичне обслуговування.
1.5. Туристичний продукт - попередньо розроблений комплекс туристичних послуг, який поєднує не менше ніж дві такі послуги, що реалізується або пропонується для реалізації за визначеною ціною, до складу якого входять послуги перевезення, послуги розміщення та інші туристичні послуги, не пов'язані з перевезенням і розміщенням (послуги з організації відвідувань об'єктів культури, відпочинку та розваг, реалізації сувенірної продукції тощо).
1.6. Супутні туристичні послуги та товари - послуги та товари, призначені для задоволення потреб споживачів, надання та виробництво яких несуттєво скоротиться без їх реалізації туристам.
1.7. Характерні туристичні послуги та товари - послуги та товари, призначені для задоволення потреб споживачів, надання та виробництво яких суттєво скоротиться без їх реалізації туристам.
1.8. Туристичне обслуговування – надання за певну плату Виконавцем Замовнику комплексу туристичних послуг (туристичний продукт чи продукти), супутніх та характерних туристичних послуг та товарів, в об’ємі, який Замовник обирає самостійно. До туристичного обслуговування входять також інформаційно-консультаційні послуги з підбору та послуги бронювання туристичного продукту.
1.9. Персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
1.10. Суб'єкт персональних даних – фізична особа, стосовно якої відповідно до чинного законодавства здійснюється обробка її персональних даних.
1.11. Згода суб'єкта персональних даних – будь-яке добровільне волевиявлення фізичної особи щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки. Акцепт цього публічного договору на туристичне обслуговування є наданням згоди суб’єктом персональних даних на їх обробку.
2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ ТА АКЦЕПТ
2.1. Виконавець який укладає договір безпосередньо або через турагента, через сайт www.zagorye.ua, та/або форму замовлення чи будь-яким іншим способом (обміном повідомленнями) зобов'язується надати за замовленням Замовника туристичне обслуговування, а Замовник зобов'язується оплатити його.
2.2. Вчинення будь-якою особою від імені Замовника дій, спрямованих на замовлення туристичного обслуговування, свідчить про повне й безумовне прийняття такою особою умов цієї оферти та положень цього Договору.
2.3. Акцептом цієї оферти та моментом укладення Договору визнається здійснення Замовником будь-якого платежу (повного чи часткового) на користь Виконавця в рахунок оплати туристичного обслуговування. Призначення платежу повинно дозволяти однозначно ідентифікувати відповідне замовлення.
2.4. У випадку, якщо Замовник не є туристом, він зобов’язаний попередньо та належним чином проінформувати туриста/туристів/інших споживачів туристичного обслуговування про умови цього Договору та отримати їх згоду на його акцепт. Вважається (презюмується), що таке інформування та згода туристів були надані, якщо інше не буде доведено.
2.5. У разі порушення Замовником вимог до здійснення акцепту від імені туриста, він несе повну відповідальність перед туристом/туристами самостійно та за власний рахунок. Порушення Замовником порядку та умов здійснення акцепту надає Виконавцю право не повертати сплачені кошти у випадку, якщо Замовник не є туристом.
2.6. Даний публічний договір у електронній формі не повинен бути підписаний Сторонами. Відповідно до ч.6 ст.11 Закону України «Про електронну комерцію», договір укладається шляхом вчинення дій, що вважаються прийняттям пропозиції укласти електронний договір.
2.7. Замовлення туристичного обслуговування та визначення об’єму послуг Замовником здійснюється до акцепту.
2.8. Будь-який документ (зокрема, лист, ваучер, маршрутний лист, підтвердження бронювання, повідомлення про умови туру) або повідомлення, у тому числі електронне, надіслане на електронну пошту Замовника або за допомогою будь-якого засобу електронного зв’язку, пов’язаного з номером телефону Замовника, яке містить інформацію, передбачену Законом України «Про туризм» та Законом України «Про захист прав споживачів» щодо умов надання туристичних послуг та істотних умов договору на туристичне обслуговування, вважається невід’ємною частиною цього Договору та визначає конкретні умови надання туристичних послуг Замовнику.
2.9. Замовлення туристичного обслуговування та підтвердження погоджених умов здійснюються у будь-якій зручній для Сторін формі до моменту акцепту. На письмову вимогу Замовника умови туристичного обслуговування можуть бути оформлені Виконавцем у вигляді окремого письмового документа.
2.10. Дія цього Договору не розповсюджується на надання послуг, пов’язаних із від'їздом Замовника з місця постійного проживання з метою працевлаштування, внаслідок виконання професійних обов'язків, з іншими підприємницькими цілями або з метою зміни громадянства або отримання права на проживання чи права на роботу в іншій країні або в сімейних справах.
З. ЗОБОВ’ЯЗАННЯ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
3.1. Виконавець зобов’язаний:
3.1.1. Забезпечити Замовника в повному обсязі та у визначений термін послугами у кількості, якості та за умов, які обумовлені цим Договором та замовленням Замовника, зокрема, але не обмежуючись: забронювати, оплатити та оформити місця на проживання та розміщення, авіаквитки, транспортне обслуговування туриста та його багажу, екскурсійного обслуговування, за заявкою Замовника оформити страховий поліс на основі угоди із страховою компанією, забезпечити Замовника ваучером і іншими документами, необхідними для підтвердження статусу туриста і які є підставою для одержання туристичних послуг, надати інші послуги, замовлені Замовником в письмовому вигляді.
3.1.2. Надати Замовнику повну інформацію, пов’язану із здійсненням туристичного обслуговування згідно вимог Законів України «Про туризм» та «Про захист прав споживачів», в тому числі: строк перебування у місці надання туристичних послуг із зазначенням дат початку та закінчення туристичного обслуговування; характеристика транспортних засобів, що здійснюють перевезення, зокрема їх вид і категорія, а також дата, час і місце відправлення та повернення (якщо перевезення входить до складу туристичного продукту); готелі та інші засоби тимчасового розміщення, їх місце розташування, категорія, а також строк і порядок оплати готельного обслуговування; керівника групи та засоби зв'язку з ним у разі здійснення туристичної подорожі за кордон чи перебування за кордоном неповнолітньої та/або малолітньої особи з метою встановлення законними представниками неповнолітньої або малолітньої особи прямого зв'язку з нею; час та місце проміжних зупинок і транспортних сполучень та категорію місця, яке споживач займатиме в певному виді транспортного засобу; види і тематику екскурсійного обслуговування, порядок здійснення зустрічей і проводів, супроводу туристів; стан навколишнього природного середовища, санітарного та епідеміологічного благополуччя; назву, адресу та контактний телефон представництв туроператора або організації (організацій), уповноваженої туроператором на прийняття скарг і претензій туристів, а також адреси і телефони дипломатичних установ України у країні (місці) тимчасового перебування або місцевих служб, до яких можна звернутися у разі виникнення труднощів під час туристичної подорожі; порядок забезпечення туроператором страхування туристів та умови такого страхування; розмір фінансового забезпечення туроператора (турагента) на випадок його неплатоспроможності (банкрутства) та кредитну установу, яка надала таке забезпечення.
3.1.3. При внесенні змін до замовлених послуг Виконавець зобов’язаний інформувати Замовника про такі зміни в найкоротший термін. У даному пункті і надалі в тексті Договору інформування Туриста здійснюється у телефонному режимі та/або засобами електронного зв’язку, про які повідомив Замовник.
3.2. Виконавець має право:
3.2.1. До початку та під час туристичної подорожі змінювати тривалість та маршрут туристичної подорожі, клас обслуговування, вид транспортного обслуговування, спосіб забезпечення безпеки Туриста та збереження його майна, тощо.
3.2.2. Відмовитися від виконання Договору і не відшкодовувати збитки Замовнику у випадках:
- виникнення форс-мажорних обставин, при яких надання туристичного обслуговування виявляється неможливим;
- несвоєчасного подання Замовником необхідних документів;
- відмови Замовнику у видачі віз посольством або консульством з незалежних від Виконавця причин або з вини Замовника;[МК9] [AG10]
- невиконання або неналежного виконання Замовником своїх обов'язків по даному Договору, в тому числі щодо оплати даного Договору.
3.2.3. Змінювати послідовність екскурсійно-культурних заходів.
3.2.4. У виключних випадках, замінити готелі на готелі такої саме або вищої категорії без зміни загальної вартості туристичної послуги та/або туристичного продукту. При цьому, Виконавець в найкоротший термін інформує Замовника.
3.2.5. У випадку внесення змін до туристичної послуги та/або туристичного продукту Туристична компанія в найкоротший термін інформує Туриста про вказані зміни.
3.2.6. Відмінити подорож у випадку неповної комплектації групи (при здійсненні групової подорожі). При цьому Виконавець в найкоротший термін інформує Замовника про вказані зміни та повертає кошти за вирахуванням фактично понесених витрат.
3.2.7. Перенести строки подорожі з причини затримки відкриття віз у посольстві або консульстві або відмові у візі (у випадку, якщо візове оформлення здійснював Виконавець), а також у зв’язку з тим, що в туристичному продукті можливі зміни.
3.2.8. Внести інші обґрунтовані зміни для забезпечення безпеки Замовника та виконання зобов’язань за даним Договором.
3.3. Замовник має право на:
3.3.1. Необхідну і достовірну інформацію про правила в'їзду до країни (місця) тимчасового перебування, а також виїзду з країни (місця) тимчасового перебування і перебування там, про звичаї місцевого населення, пам'ятки природи, історії, культури та інші об'єкти туристичного показу, що знаходяться під особливою охороною, стан навколишнього середовища;
3.3.2 Інформацію про наявність ліцензії у Виконавця, інших документів, наявність яких передбачена законодавством;
3.3.3. Отримання обов'язкової інформації, що передує укладенню договору;
3.3.4. Отримання туристичного обслуговування, передбаченого договором та замовленням;
3.3.5. Особисту безпеку, захист життя, здоров'я, прав споживача, а також майна;
3.3.6. Одержання відповідної медичної допомоги;
3.3.7. Відшкодування матеріальних і моральних збитків у разі невиконання або неналежного виконання умов договору;
3.3.8. Сприяння з боку органів державної влади України в одержанні правових та інших видів допомоги, а громадяни України також і за її межами;
3.3.9. Реалізацію інших прав, передбачених Законом України «Про туризм» та Законом України «Про захист прав споживачів».
3.4. Замовник зобов'язаний:
3.4.1. Не порушувати права та законні інтереси інших осіб, вимоги законів, які діють на території країни перебування;
3.4.2. Виконувати митні, прикордонні, санітарні та інші правила;
3.4.3. Поважати політичний та соціальний устрій, традиції, звичаї, релігійні вірування країни (місця) перебування;
3.4.4. Зберігати довкілля, дбайливо ставитися до об'єктів природи та культурної спадщини в країні (місці) тимчасового перебування;
3.4.5. Дотримуватися умов і правил, передбачених Договором та підтвердженим Виконавцем замовленням;
3.4.6. Надавати персональну інформацію в обсязі, необхідному для реалізації туристичного обслуговування;
3.4.7. Дотримуватися під час подорожі правил особистої безпеки;
3.4.8. Відшкодовувати збитки, завдані неправомірними діями Замовника;
3.4.9. Виконувати інші обов'язки, передбачені законодавством України та законодавством країни тимчасового перебування.
3.5. Виконавець несе перед Замовником відповідальність за невиконання або неналежне виконання умов Договору, крім випадків, якщо:
- невиконання або неналежне виконання умов договору на туристичне обслуговування сталося з вини Замовника;
- невиконання або неналежне виконання умов договору на туристичне обслуговування сталося з вини третіх осіб, не пов'язаних з наданням послуг, зазначених у цьому Договорі, та жодна із сторін про їх настання не знала і не могла знати заздалегідь[МК11] [AG12] ;
- невиконання або неналежне виконання умов договору на туристичне обслуговування сталося внаслідок настання форс-мажорних обставин або є результатом подій, які Виконавець та інші суб'єкти туристичної діяльності, які надають туристичні послуги, включені до туристичного продукту, не могли передбачити.
3.6. Виконавець не несе відповідальність за правильність та достовірність даних, внесених та/або наданих Замовником при замовленні туристичного обслуговування та бронюванні, та пов’язані з недостовірністю даних наслідки. Також Виконавець не несе відповідальності та не зобов’язаний повертати кошти у випадку відсутності у Замовника належних документів чи неможливості Замовника скористатись замовленим туристичним обслуговуванням з причин, що залежать від Замовника (наприклад, невиконання адміністративних формальностей Замовником чи відсутність необхідних документів для виїзду за кордон з неповнолітньою дитиною, порушення правил перетину кордону військовозобов’язаними та військовослужбовцями).
4. БРОНЮВАННЯ, ОПЛАТА ТА ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ
4.1. Разом з замовленням туристичного обслуговування Виконавець вправі вимагати сплати завдатку у сумі 1000,00 гривень. Сплата завдатку також вважається акцептом.
4.2. Після сплати завдатку (чи у випадку коли сплата завдатку не вимагається – після оформлення замовлення) Замовнику повідомляються[МК13] [AG14] пропозиції туристичного обслуговування. Після остаточного вибору Замовником об’єму послуг, Виконавець направляє Замовнику повідомлення з підтвердженням остаточних конкретних умов туристичного обслуговування відповідно до п.2.8. Договору.
4.3. Якщо після отримання пропозицій Замовник з будь-яких причин не підтверджує замовлення туристичного обслуговування, сплачений завдаток не повертається. Якщо підтверджує – завдаток зараховується у повну вартість послуг.
4.4. У підтвердженні остаточних умов туристичного обслуговування відповідно до замовлення Замовника можуть передбачатись інші умови, пов’язані з особливостями конкретних послуг, умовами третіх осіб, законодавства країни перебування, збори, штрафи. Відсутність письмових заперечень[МК15] [AG16] Замовника впродовж 24 годин після підтвердження Виконавцем умов туристичного обслуговування вважається Сторонами узгодженням умов. Таке саме правило узгодження умов застосовне у випадку повідомлень про зміни умов туристичного обслуговування.
4.5. Після підтвердження умов туристичного обслуговування Замовник повинен оплатити повну вартість послуг впродовж 24 годин від години отримання підтвердження та рахунку (чи реквізитів для оплати), якщо інший строк не вказано у підтвердженні. Якщо повна оплата не надійде на рахунки Виконавця, він має право відмовитись від договору та не повертати раніше сплачені суми в частині витрат, що не можуть бути повернуті. Також у такому випадку можуть застосовуватись штрафи, передбачені підтвердженням туристичного обслуговування.
4.6. Ціною Договору є вартість послуг туристичного обслуговування, замовлених та підтверджених Замовником. Якщо Виконавець діє як агент, то його винагородою за цим Договором є різниця між отриманими коштами від Замовника та перерахованими на рахунки перевізників чи інших суб’єктів туристичної діяльності і третіх осіб. Розмір агентської винагороди визначається Виконавцем самостійно, є його власністю та залишається в розпорядженні Виконавця.
4.7. Зміна ціни після укладення договору на туристичне обслуговування допускається лише у разі необхідності врахування зміни тарифів на транспортні послуги, запровадження нових або підвищення діючих ставок податків і зборів та інших обов'язкових платежів, зміни курсу гривні до іноземної валюти, в якій виражена вартість туристичного продукту. У разі якщо ціна туристичного обслуговування вища за початкову ціну на п'ять відсотків, Замовник має право відмовитися від виконання Договору, а Виконавець зобов'язаний повернути йому раніше сплачену суму за винятком понесених витрат, що не можуть бути повернуті.
4.8. Будь-яке повернення коштів за цим Договором здійснюється в національній валюті та за вирахуванням підтверджених понесених витрат Виконавця, що не можуть бути повернені. У разі якщо оплату Замовником було здійснено електронними засобами переказу коштів (банківською карткою), кошти повертаються на платіжну картку, з якої було здійснено платіж за туристичне обслуговування, крім випадків неможливості отримати кошти на таку картку, про що Замовник заздалегідь повідомив. Розмір сум коштів, що повертаються за невикористаний авіаквиток (його частину), залежить від використаного тарифу і тарифних нормативів авіаперевізника та виду відмови від перевезення (добровільна чи примусова).
4.9. Оплата відбувається через виставлення інвойсу на e-mail через LiqPay
5. ІНШІ УМОВИ
5.1. Кожна із сторін договору на туристичне обслуговування до початку туристичної подорожі може вимагати внесення змін до цього договору або його розірвання у зв'язку із зміною істотних умов договору та обставин, якими вони керувалися під час укладення договору, зокрема у разі:
1) погіршення умов туристичної подорожі, зміни її строків;
2) непередбаченого підвищення тарифів на транспортні послуги;
3) запровадження нових або підвищення діючих ставок податків і зборів, інших обов'язкових платежів;
4) істотної зміни курсу гривні до іноземної валюти, в якій виражена ціна туристичного продукту;
5) домовленості сторін (відсутність відповіді Замовника на пропозиції змін впродовж 24 годин вважається підтвердженням домовленості).
5.2. Сторони погодились, що всі суперечки та розбіжності, які виникають в ході виконання даного Договору, будуть вирішуватись шляхом переговорів. У випадку недосягнення згоди шляхом переговорів, суперечки між Сторонами вирішуються у судовому порядку відповідно до чинного законодавства України.
5.3. Всі повідомлення та будь-яка інформація, що стосується цього Договору, направляються Змовником Виконавцю у письмовій формі електронною поштою за адресою: welcome@zagorye.ua.
5.4. Інформаційні листи, пов’язані з виконанням цього Договору та направлені Виконавцем Замовнику на повідомлену ним електронну адресу з відміткою «до уваги» та/або «увага», та/або «розсилка», є обов’язковими до виконання.
Версія 1.0., діє з 5 квітня 2025 року