fbpx
+38 (097) 979-29-85 +38 (067) 466-20-55
Телефон: +38 (097) 979-29-85 +38 (067) 466-20-55
Робочі години: Пн-Пт: 09:30 - 18:30
03150, м Київ,
вул. Велика Васильківська, 72,
бізнес-центр «Олімпійський»,
вхід №1, 4-й поверх

Авіаквитки

Пошук авіаквитківІсторіяБагажПрограми для пасажирів, які часто літаютьПартнерський офіс МАУ

 

Це наш модуль онлайн-бронювання квитків. Він працює так, щоб ви могли за найменшої кількості переходів вибрати і придбати найвигідніший квиток. У вас є доступ до понад 180 low cost авіакомпаній.

Безпека трансакції забезпечує надійність системи, що написана і базується у Франкфурті та сертифікована найвищим рівнем захисту протоколів PCI DSS 1. Ми також готові прийняти й 3D Secure карти із заповненням ваших даних безпосередньо на сайті банку, що приймає платіж.

З 2000 року «Загор’є» входить до топ-10 авіаагентів України, з 2001 року має акредитацію IATA. Перші українські чартерні рейси на Сейшели та Мальдіви були організовані нашою командою. У нас є доступ до 180 low cost авіакомпаній — це дозволяє вам придбати квиток за найоптимальнішою ціною. Безпека трансакції гарантує протокол PCI DSS з найвищим рівнем захисту.

З усіх питань телефонуйте авіаконсультанту — він допоможе вибрати найкращі місця, проконсультує щодо найзручнішого стикування і супутніх послуг, запропонує вигідні тарифи.

Звернутись до авіаконсультанта «Загор’є»: (044) 334-43-34

Історія

26 грудня 1995 року уперше в історії України «Загор’є» організувала перший чартерний рейс на Сейшели (стаття в газеті Seychelles Weekend Nation).

Seychelles Weekend Nation

«Загор’є» – краще агентство України з продажу авіаквитків Air France в 1997 р.

З 2000 р. – членами Золотого Клубу Амадеус, «десятка» провідних українських авіаагентств.

C 2001 р. «Загор’є» – акредитований агент IATA (# 72320485).

З 2001 по 2007 рр. – акредитовані агенти з продажу квитків Singapore Airlines, c 2002 по 2008 рр. – Emirates.

Грудень 2002 р. «Загор’є» перша компанія в Україні, яка організувала чартерний рейс на Мальдіви.

Вересень 2005 р. – «Загор’є» – перше агентство на території СНД, включене в свою національну систему IATA BSP (Ukraine).

C 2008 р. дочірня компанія «Аероклуб-АМС» стала генеральним агентом (GSA) авіакомпанії Singapore Airlines в Україні.

Загальний обсяг продажів авіаквитків за 2009 р. склав 12 млн USD (15 000 пасажирів).

Весна 2010 року – «Загор’є» стала однією з перших компаній в Україні, що використовують найсучаснішу систему бронювання авіаквитків.

У 2012 р. дочірня компанія «Аероклуб-АМС» стала офіційним дистриб’ютором авіакомпанії FlyDubai і офіційним партнером імміграційного управління Дубая.

Багаж

Авіакомпанії застосовують дві принципово різні норми безкоштовного багажу — «вагова система» і «система місць».

«Вагова система» передбачає обмеження багажу за вагою і діє практично в усьому світі при перельоті між країнами, за винятком польотів до США, Канади та за деякими іншими напрямами, де поширена «система місць».

Як правило, є такі норми безкоштовного перевезення багажу:

  • для пасажирів першого класу — 40 кг;
  • для пасажирів бізнес-класу — 30 кг;
  • для пасажирів економ-класу — 20 кг.

Однак кожна авіакомпанія може застосовувати свої норми безкоштовного перевезення багажу. При купівлі авіаквитка поцікавтесь нормою, передбаченою вашим квитком.

Якщо вага вашого багажу перевищує норму безкоштовного перевезення, вам необхідно сплатити різницю. Вартість «зайвого» кілограма в усіх авіакомпаній різна, але, як правило, становить 1–1,5% від нормального тарифу економ-класу в один бік.

«Система місць» застосовується при польотах до США, Канади й низки країн Центральної та Південної Америки, а також при внутрішніх польотах багатьох країн. Кожен пасажир може безкоштовно везти з собою одне місце багажу, вагою не більш як 23 кг, розміром не більш як 158 см (ширина + довжина + висота). Як правило, така норма встановлена для всіх категорій пасажирів, незалежно від класу обслуговування.

Зазвичай за додаткове місце багажу стягується збір від 80 USD до 120 USD, якщо воно відповідає вищезазначеним умовам (23 кг/158 см). Кожна авіакомпанія має свої встановлені тарифи. Однак у разі «системи місць» авіакомпаніями застосовуються жорсткі обмеження за розмірами понаднормового багажу, і перевезення негабаритного багажу може коштувати дорожче за ваш переліт.

Правила та рекомендації щодо перевезення багажу:

Реєстрація багажу

Якщо вам доведеться летіти прямим рейсом, то проблем не виникне: в аеропорту відправлення багаж здаєте, в аеропорту прибуття багаж отримуєте. Якщо ваша подорож складається з декількох стикувальних перельотів, доля вашого багажу безпосередньо залежить від авіаквитка. Наприклад, ви летите весь маршрут однією авіакомпанією. У цьому разі в аеропорту відправлення ви та ваш багаж реєструєтесь відразу до першого пункту, де ви зупиняєтесь більш ніж на добу. Якщо ваше перевезення оформлене одним квитком, але за участю різних авіакомпаній, реєструвати ваш багаж до кінцевого пункту чи ні, залишається на розсуд представника авіакомпанії. Але поцікавитись у співробітника реєстрації, чи є така можливість, — ваше право.

Часом для оптимізації вартості перевезення агент може запропонувати вам оформити перевезення кількома окремими квитками. Можливо, це дозволить заощадити значну суму, але відповідальність за реєстрацію багажу на подальший переліт цілком буде вашою.

Слід пам’ятати, що в низці країн, наприклад у США, багаж проходить митний контроль у пункті першого відвідування країни, і, відтак, отримувати його доведеться.

Перевезення тварин

Майже всі авіакомпанії дозволяють провозити в салоні тільки котів і собак, вага яких не більш як 8 кг. Решта тварин летять у спеціальному відділі багажного відсіку (на всі рейси до Великобританії перевезення будь-яких тварин заборонене).

Потрібно заздалегідь подбати про бронювання запиту для вихованця, оскільки максимальна кількість тварин варіюється від типу повітряного судна і компонування салону (зазвичай від одного до чотирьох). Незалежно від того, у салоні летить тварина або в багажному відділенні, вона перевозиться у спеціальному контейнері.

Вимоги до контейнерів однакові для всіх авіакомпаній. Контейнер повинен забезпечувати тварині можливість стояти, ширина повинна дорівнювати подвійній ширині тварини, має бути доступ повітря, як мінімум з двох боків, і непромокальне дно. Контейнер можна придбати в авіакомпанії або зоомагазині.

У більшості випадків перевезення тварини оплачується як понаднормовий багаж (залежно від того, яка система — «вагова» або «система місць» — використовується в цьому напрямку). Як правило, тварина не може вважатись як нормою багажу, що безкоштовно провозять.

Ручна поклажа

Для незареєстрованого багажу відведено одне місце в салоні, його вага враховується у дозволеній нормі безкоштовного багажу.

Незареєстрований багаж не повинен перевищувати встановлених розмірів — він має поміщатись на полиці або під сидінням. Понад встановлену норму безкоштовного перевезення багажу можна також взяти в літак:

  • дамську сумочку або теку для паперів;
  • друковані видання для читання в польоті;
  • харчування для дитини та дитячу дорожню колиску;
  • парасольку або тростину;
  • пальто або плащ;
  • нестандартний багаж.

Якщо у вас нестандартний багаж, слід зважати, що умови перевезення такого багажу для кожної авіакомпанії різні. Про його перевезення необхідно проінформувати авіакомпанію заздалегідь. Нестандартним багажем вважаються крихкі та цінні предмети (музичні інструменти, антикваріат тощо), які перевозяться лише в салоні літака. Це також спортивний інвентар: велосипеди (зокрема і тандеми), спорядження для гольфу, серфінгу, лижі (зокрема водні й гірські).

Втрачений багаж

При виявленні втрати, пошкоджень або недостачі речей необхідно до виходу із залу прильоту звернутись у службу Lost and Found авіакомпанії для складання акта. Для цього потрібна заява з описом загублених речей і номери багажних бирок. Здебільшого багаж знаходять, і авіакомпанія доставляє його за адресою, зазначеною в акті.

Якщо ваш багаж втрачено або безнадійно пошкоджено, перевізник відшкодує вам збитки. Сума компенсації залежить від авіакомпанії, але не перевищує 50 USD за 1 кг.

Багаж вважається втраченим після 21 дня розшуку, до цього моменту це тільки затримка. В Україні для придбання речей першої потреби виплачують 50 USD, але не всі авіакомпанії. За пошкоджений або загублений багаж виплачують 20 USD за 1 кг.

Програми для пасажирів, які часто літають

У багатьох авіакомпаній є свої бонусні програми для пасажирів, які часто літають. Але заводити картку на кожного потреби немає, бо всі великі авіакомпанії мають єдині картки для своїх альянсів. Ставши учасником програми для пасажирів, які часто літають, ви отримаєте вигідні переваги та зручності.


Adria Airways, Aegean, Air Canada, Air China, Air New Zealand, ANA, Asiana Airlines, Austrian Airlines, Blue1, British Midland Airways, Brussels Airlines, Continental Airlines, Croatia Airlines, Egypt Air, LOT Polish Airlines, Lufthansa, SAS Scandinavian Airlines System, Shanghai Airlines, Singapore Airlines, South African Airways, Spanair, Swiss International Air Lines, TAM Airlines, TAP Portugal, Thai Airways, Turkish Airlines, United Airlines, US Airways


Aer Lingus, American Airlines, British Airways,Cathay Pacific, Finnair, Iberia, LAN Chile, Qantas


Aeroflot, AeroMexico,
Air France, Alitalia,
CSA Czech Airlines, Delta Air Lines,
KLM Royal Dutch Airlines, Korean Air

Як стати учасником програми

Стати учасником програми може кожен і безкоштовно, заповнивши спеціальну анкету на сайті авіакомпанії. На вашу електронну адресу авіакомпанія надішле номер тимчасової картки. Через 1–2 місяці ви отримаєте вступний пакет документів, постійну пластикову картку учасника і правила участі в цій програмі.

Види заохочень

Найбільшого поширення набули три види заохочень пасажирів, які часто літають:

  1. Безкоштовний квиток.
  2. Безкоштовний upgrade (підвищення класу обслуговування). Наприклад, можливість летіти в бізнес-класі, маючи оплачений квиток економ-класу.
  3. Безкоштовна туристична поїздка, безкоштовне перебування в готелі, безкоштовна оренда автівки тощо.

До додаткових заохочень для пасажирів, які часто літають, належать:

  1. Більша ймовірність підтвердження місць з листа очікування.
  2. Додатковий безкоштовний багаж.
  3. Доступ до залів очікування першого класу і бізнес-класу (Business Lounge).

Як заробляються бали

Для отримання балів необхідно:

  • Найголовніше — купити квиток. Майте на увазі, що на низку тарифів (зазвичай promotion — рекламні, supersaver — дуже дешеві спеціальні тарифи) деякі авіакомпанії бали не нараховують.
  • Вказати оператору при бронюванні (або витягу) авіаквитка номер своєї картки учасника.
  • Показати вашу картку при реєстрації на рейс. Зберегти посадковий талон на той випадок, якщо авіакомпанія через якусь причину бали вам за цей політ не нарахує.
  • Багато авіакомпаній мають партнерів у сфері наземного обслуговування — готелі, компанії з оренди автівок тощо. Тому, використовуючи такі послуги, ви також можете показати свою картку учасника.

Ви завжди зможете перевірити свій баланс, правильність нарахування балів за спеціальним телефоном (назвавши свій PIN-код), зазначеним у правилах участі програми або на сайті бонусної програми цієї авіакомпанії.

Ви отримуєте бали незалежно від місця придбання квитка — в офісі авіакомпанії або в авіаагентстві. Головне — зазначити номер вашої картки в бронюванні або показати її при реєстрації на рейс. Нарахування балів відбувається за фактом здійснення перельоту, а не за фактом придбання квитка.

З усіх питань, пов’язаних з кількістю балів, отриманням безкоштовних квитків та іншими бонусами за програмами, просимо звертатись в офіси відповідних авіакомпаній.

Партнерський офіс МАУ

Ми розширили обсяг послуг для пасажирів МАУ: сплачуйте за авіаквитки в офісі «Загор’є» незалежно від місця бронювання квитка. Корегуйте авіаквиток, доплачуйте за понаднормовий багаж, беріть участь у всіх акціях і використовуйте спецтарифи МАУ на вигідніших умовах групового бронювання (10 і більше пасажирів).

Графік роботи:

  • понеділок — п’ятниця, з 9:30 до 22:00;
  • субота — неділя, з 10:00 до 20:00.

Контакти:

+38 (044) 334-43-34

flyuia@zagorye.ua