fbpx
+38 (097) 979-29-85 +38 (067) 466-20-55
Телефон: +38 (097) 979-29-85 +38 (067) 466-20-55
Робочі години: Пн-Пт: 09:30 - 18:30
03150, м Київ,
вул. Велика Васильківська, 72,
бізнес-центр «Олімпійський»,
вхід №1, 4-й поверх

Mandarin Oriental Hotel Group

Mandarin Oriental — мережа готелів, яка почала своє підкорення сфери розкоші і гостинності понад п’ятдесят років тому на Далекому Сході. Сьогодні готелі мережі, що відкривають двері своїм клієнтам у головних містах світу, визнані одними з найкращих у своєму класі.

Історія Mandarin Oriental починається в 1963 році — з відкриття флагманського готелю The Mandarin у Гонконзі та придбання готелю The Oriental у Бангкоку в 1974 році. Назви двох готелів, які стали еталоном далекосхідної гостинності, дали ім’я всій мережі. На сьогодні до мережі Mandarin Oriental належать 45 готелів і 14 резиденцій, розташованих в Азії, Європі, США та на Близькому Сході.

Готелі мережі не полишають високі позиції в найбільш відомих і визнаних рейтингах готельного світу. Так, у 2014 році готелі Mandarin Oriental у Бангкоку і Гонконзі знову потрапили до ТОП-20 найкращих міських готелів планети, а готель у Бангкоку — і до ТОП-20 SPA-курортів світу. За версією британського видання BUSINESS TRAVELLER, мережа Mandarin Oriental визнана найкращою серед готельних мереж класу «люкс» у 2014 році.

Особливості готелів:

  • еклектичний дизайн номерів, який об’єднує ненав’язливі східні деталі зі сучасними технологічними знахідками; дизайнерські люкси;
  • центральне розташування готелів у головних містах світу;
  • бездоганний сервіс і прагнення передбачити бажання та потреби гостей;
  • особлива увага до гастрономічної складової відпочинку — наявність декількох ресторанів на будь-який смак у кожному готелі;
  • ціла культура SPA і велнес з унікальними процедурами та сучасним обладнанням;
  • конференц-зали, простори і сади для проведення весіль, а також досвідчений персонал, який допоможе організувати й ділову зустріч, й найромантичнішу подію в житті;
  • культурна програма для шанувальників пізнавати нове, наприклад, школи тайської кухні;
  • дрес-код — у деяких готелях мережі.

Компанія Zagorye є учасником фан-клубу Mandarin Oriental, що дозволяє отримати розширений спектр послуг у готелях мережі. Поцікавтесь у вашого консультанта, як ми зможемо зробити ваш відпочинок із Mandarin Oriental ще кращим.